lørdag den 4. juni 2011

Tid til Sig Selv

I dag har jeg gennem shoppet med min mor. Det var virkelig noget jeg trængte til. Jeg fik købt en fed t-shirt fra Wood Wood, et par nye sandaler, et par øreringe fra fairtrade og alle slags små nødvendigheder bl.a Costume, hvor man får et gratis Woman med (et tip fra en anden blog). Ellers har dagen bare stået på sovning i græsset med fuld sol på og et blad ved min side.

Photobucket

Den nye flotte trøje fra Wood Wood

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Shorts fra ASOS, Tanktop fra Føtex, Øreringe og armbånd fra Fairtrade, Blomst fra H&M, Bælte fra Vero Moda




--------------------------------------------------------------------------------------------------

Today I've been out shopping with my mom. When I came home I went to my garden sunbathing with a good magazine by my side

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Ingen kommentarer:

Send en kommentar