onsdag den 1. juni 2011

På Lur under Dynen

I dag kommer min dag til at stå på en rolig opvågning, hvad kan jeg sige jeg elsker (læse)ferie. Senere I dag kommer Lisbeth, også. Hun skal kickstarte min manglende eksamenslæsnings lyst, med noget spansk læsning. Som sagt er der Bandfest i dag, så Sara kommer også forbi, hvor vi så holder lidt a la en forfest for tre.

Her den anden dag, så jeg den nye film med Robert Pattinson og Reese Witherspoon "Water for Elephants". Det var egentlig meningen, at jeg skulle have brugt et gavekort på at se den fra mine veninder, men den går vist ikke mere i biograferne, og jeg kunne ærligtalt nok heller ikke modstå fristelsen ;)



Filmen handler om en dreng, der studerer til at være dyrelæge. Hans forældre dør i et uheld, og han stopper derfor sin uddannelse, da han finder ud af, at de er fallit. Han finder et cirkus og udgiver sig for, at være en rigtig dyrelæge, og bliver så taget med. Han forelsker sig i den smukke cirkus prinsesse Marlena, det eneste problem er at hun er gift med den kyniske cirkus major August. Hans følelser er dog gengældt og så begynder dramaet.

Det er en meget smuk og spændende film, som helt klart er værd at se. Det er ikke bare endnu en af de der girly film, så den kan ses af alle :)

Jeg har også taget nogle billeder af de trøjer, jeg lavede sidste år på efterskolen, som afsluttende projekt. Det er sjældent, jeg rent faktisk er stolt over et produkt et år senere. De har alle et slags logo på ryggen, med mit efternavn på, samt er de alle baserede på et fugle tema. Jeg har lavede trykkene ved grafik (linoleums gulv som jeg har skåret i, og rullet med farve)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Today I'm just going to snooze in until my friend Lisbeth arrives where we are going to study for the finals. I watched the movie "Water for Elephants" here the other day. It is a great movie not another of those classy girly movies I strongly recommend it. I also took some pictures of the shirts I made for the finals last year in art. enjoy!

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Ingen kommentarer:

Send en kommentar