tirsdag den 7. juni 2011

SU and Rudkøbing

I dag har stået i det spanske tegn. Jeg har vildt mange nerver på til i morgen. Mine veninder var oppe i dag og fik karakterne: 00, 02 og 4 GISP! Jeg krydser bare fingre.

Ellers har jeg søgt SU, det var ellers en indviklet sag. Ud over det, er jeg en af de der uheldige, som er født på et uheldigt tidspunkt, og derfor skal vente i EVIGHEDER på pengene. Jeg støtter op om SU. Jeg føler ikke, at jeg er grisk, og jeg tror ikke på café-penge, hvilket er et meget nedladende og misvisende ord om penge, som folk faktisk har brug for. SU er jo en stedfortræder for børnepengene, mine forældre har derfor ikke råd til, at købe mig noget udover det sædvanlige, når de nu ikke får dem mere. Jeg indser dog også, at pengene går til nogen af de forkerte hænder, men det kan man jo sige om så meget. Udover det var det så ikke noget med, at 1/3 af dem der bor hjemme betaler husleje? jeg siger det bare. Længe leve SU!

Og så lige nogle billeder af sejlturen til Rudkøbing ( Jeg ville ønske, at jeg ejede den sidste båd i billederne, den er alt for PIMP):

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


--------------------------------------------------------------------------------------------------

Today I've studied spanish. I have so many nerves for tomorrow, help!
....and then some of the pictures from my sailing trip to Rudkøbing.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Ingen kommentarer:

Send en kommentar