fredag den 17. juni 2011

Confusing Decisions

IMG_1742

Roskilde er noget af det, der kan forvirrer mig mest. Jeg har lige brugt en time, i dag, på at ringe frem og tilbage, men nu er det hele vist i orden. Pyh. Jeg pakker mine tasker, for efter jeg har været på arbejde, drager jeg hen til Victor, hvor jeg tildels skal bo til søndag. I morgen står den på arbejde, efterskole hygge og indflytterfest hos Victor. Kan man andet end glæde sig?

Nu er programmet til Roskildes musik offentliggjort og Kings Of Leon lukker det i år, selv glæder jeg mig enormt til at se dem, Arctic Monkeys, Kaizers Orchestra, Lykke Li, Oh Land, M.I.A, The Strokes og The Raveonettes! Jeg glæder mig faktisk også enormt, til at se alle de ukendte bands, det bliver noget af en kulturel åbenbaring.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar