mandag den 6. juni 2011

Slacking Off

I dag prøvede jeg, efter en masse putning under dynen, at lave noget spansk forberedning (ikke at det blev nogen success). Det endte i stedet mere med en masse solbadning. mmm sol. Jeg glæder mig vildt meget til Roskilde, og jeg har lige meldt mig til Les Lanciers om tirsdagen.

Photobucket


Dejlig morgenmad. Hvad er bedere end frugt?

Photobucket


Photobucket


I morgen skal jeg i byen med vennerne, kun for at spise is. LÆKKERT.
Ja så havde min far også lige noget lækkert is med hjem til mig i dag.
Åh jo så fandt min hund denne lille nuttede fætter i haven. så sød lige til at putte ned i lommen.

Photobucket


--------------------------------------------------------------------------------------------------

Today I have slacked off in my garden with some sunbathing. Here my dog found this little guy. She's a cute little not so black blackbird. aww

--------------------------------------------------------------------------------------------------

1 kommentar:

  1. Mmmm... lækker morgenmad! MUMS!
    SUper fin blog, du er mere end velkomment til at kigge forbi min blog på www.camillabielski.blogspot.com

    SvarSlet