onsdag den 15. juni 2011

Roskilde Festival Shopping

Min dag har stået på Roskilde Festival shopping med Lisbeth. Jeg satser godt og grundigt på at det ikke begynder at regne, det gik jo så godt sidst ;) . Af erfaring har jeg valgt at købe et par billige lukkede sko til Roskilde. (Alt for meget "urinstøv" haha)

Jeg synes det er et frisk pust med lidt farve i håret, så jeg tog til Stof2000, hvor der lige nu er 50% på nogle af varerne. Så ja 30 kr for dem alle sammen. Lækkert!

Så fik man også lige købt en trøje med luft til ryggen, og en smuk 2hand top til en 5'er. Jeg er helt vild med den blomstrede ryg udskæring.

New In: Festival Shoes

New In: Headbands

New In: Vero Moda

New In: 2hand

Så har jeg også gjort mig lidt af et forsøg med lidt fotoslide, det har bare ikke lykkes mig at finde et godt program, hvor slide'et gentager sig selv. nåeh ja her har vi min kæreste, som svinger sig i sådan en jerndims :)


-----------------------------------------------------------

Today I shopped stuff for this year's Roskilde Festival. Some comfy (cheap) shoes made for walking. some colours for the hair. A light shirt and a 2hand shirt. NICE!

Other than that I tried to make a movie, sort of failed I can't find a good program for making them.

1 kommentar: