søndag den 5. juni 2011

By The Sea

I dag har jeg været ude at sejle med min kæreste og hans familie. Det var en lang og smuk tur i skumsprøjt og havluft. Jeg styrede selv båden et godt stykke, føler mig lidt som en pirat ARRRGH . Sejlturen fik mig helt til, at ville se den gamle film "Waterworld" (ja okay den er fra 1995, men så var jeg jo også kun 2 år) jeg husker den ikke engang så godt mere, så lang tid siden er det. Vi lagde til i Rudkøbing, og jeg fik et stik af hjemve, da jeg så min gamle efterskole. Er i klar over hvor træt man bliver af al den friske luft? er i hvert fald ved at dejse om. Så jeg smider lige nogle billeder fra endnu en gåtur med min hund, ved Ollerup sø ved solnedgang. Godnat!


Photobucket


Photobucket


Photobucket



Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


--------------------------------------------------------------------------------------------------
I've been out sailing today. ARGH A pirate life for me! Only thing is you get seriously tired by all that fresh air. It's a goodnight from me, but enjoy some pictures from a walk with my dog.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Ingen kommentarer:

Send en kommentar