torsdag den 23. juni 2011

Sommerferie

tang 2_effected

buket_effected

IMG_1830

Jeg tror ikke på, at der findes noget bedre end sommerferie, og den blev sat i gang med et 10-tal i fysik! For at fejre den delte success tog Lisbeth og jeg til Odense. psssssssst! der er sale!

Det viste sig således også, at Odense ejede den bedste Chinabox nogensinde. 4 retter seperat fra nudler og sur/sød sauce mmmm siger jeg bare. Derhjemme ventede der en smuk bukket fra mine forældre (tak søde far og mor!). Og så sluttede man dagen af, med lidt lækkert tangsalat med tun, og et besøg hos Victor.

Det er ligesom, at dagene er løbet lidt fra mig. Hvad sker der? Roskilde er om 2 dage! UF jeg glæder mig. Jeg håber jer der ude får pakket lidt til den store fest. God aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar