lørdag den 4. februar 2012

Lørdagens Tømmermænd




Med nogle alt for grumme tømmermænd drog jeg ud i Danmarks kolde vinterland, og fandt mig nogle sikkert ikke alt for nødvendige ting. På hjemturen suste mig og mutti forbi bageren, og redede dagen med kager, der rent udsagt smager af kærlighed!

1. For mig en fantastisk opfindelse en drikkedunk med kulfilter og fedt design! Lige til skoletasken, og ud med de gamle sodavandsflasker. 2. Små dejlige papirsklips formet som skææææg perfekt til mine bøger som bogmærker. 3. Alt for fine små frugtøreringe fra H&M. 3. En ny lille fin notesbog til modulernes kruseduller 4. Fede sokker med skæg (fantastisk idé fra Tigeren) 5. En af de der livsnødvendige cardigans købt ved Benettons ophørsudsalg. 6. En lækker lille økologisk forfriskning til mig med lime. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar