søndag den 7. august 2011

Sommer Glæde

IMG_2099

IMG_2122

IMG_2114

IMG_2108

IMG_2110

IMG_2123

Nu er sommerferien snart forbi, og jeg har nydt solen, glæden og vennerne i fulde drag. Min blog har været helt forfærdeligt stille, men sådan er det jo, når solen skinner! Billederne er fra min tur til København med min mor. Vi skulle besøge min moster, og så blev det også til en tur forbi Lousiana og en masse udsalgs shopping :) Billederne blev taget i lampe-rummet (jeg har glemt dets rigtige navn) i Lousiana.

Dagen i dag har også stået på lækre gratis koncerter i Krøyers. Det var ikke meget musik jeg fik hørt, men sjovt var det helt sikkert. Nu vil jeg nyde en dejlig kop te, godnat!

1 kommentar:

  1. Virkelig flotte billeder du har fået taget!
    Er nu fast læser :-)
    kig gerne forbi..

    xx carolinepalkinn.blogspot.com

    SvarSlet