tirsdag den 31. maj 2011

Bytur

I dag vågnede jeg op med Victor. Vi slackede en del, indtil vi opdagede, at klokken var blevet for mange. Vi tog bussen til Svendborg, hvor jeg skulle mødes med Cille, Kirstine og Lisbeth for at købe gave til Sara og Lisbeths 17 års.

I Svendborg kom vi forbi en dejlig genbrugs (som vi så smukt kalder det). Vi fik købt hade gave til Sara, plus en masse fine ting inklusiv en flot kaffedåse til mig for en 5'er.

Photobucket

Photobucket

Bagefter vi havde købt gaver, og Lisbeth tog til tandlægen, gik jeg på jagt, i følge med de to andre, på tøj til bandaftenen i morgen i Egense. Det bliver vildt, her spiller Bror med Brødre, Cadillak, The Mocks og Balleband. Tøj jagten failede lidt. Jeg fandt dog en fin citrus trøje, som jeg nok tager på alligevel, og dertil et par kæde øreringe. Sådanne øreringe er ved at blive lidt af en fetish for mig.

Photobucket

Photobucket

Efter det besluttede Cille og jeg os for at få nogle ekstra huller i ørerne. Det gjorder ikke engang så avs som jeg husker det. Det øverste billede er mine, det under er så Cilles som skal have en stav igennem.

Photobucket


Photobucket

Så hentede min mor mig. Vi spiste noget sushi og noget Ben and Jerry's Coconutterly Fair.

Photobucket


Photobucket

Alt i alt en ret så vellykket dag, hvis jeg selv skulle sige det :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Today I was in the city to buy birthday gifts for Sara with Lisbeth, Cille and Kirstine. We went to a 2hand where I bought a new coffee tin for my collection. I bought a top for the Bandparty tomorrow in Egense together with a new set of chain earrings.
Me an Cille then decided to get some new holes in our ears. Later me and my mom went to the sushi restaurant and bought a Ben and Jerry's for dessert.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar